WarZone

warzone rs private server
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 B 0 0 and fo0led

Go down 
AuthorMessage
kingdong4



Number of posts : 21
Registration date : 2007-06-11

PostSubject: B 0 0 and fo0led   Mon Jun 11, 2007 6:57 am

They say that they are gunnu have a drop party at jad so me and some people go there with 0 items so its against the rules to attack and guess wtf the asses do.


tbh b 0 0 shouldn't be mod for shit...
Back to top Go down
View user profile
adam

avatar

Number of posts : 38
Registration date : 2007-06-04

PostSubject: Re: B 0 0 and fo0led   Mon Jun 11, 2007 12:28 pm

sorry too tell you but im not in there bet sum proof
Back to top Go down
View user profile
michael



Number of posts : 18
Registration date : 2007-06-07

PostSubject: Re: B 0 0 and fo0led   Tue Jun 12, 2007 2:51 am

lol we all know that you def were there cause you and range are pathetic like that and have you seen any of the other posts with you in it? have anything to say about those?
Back to top Go down
View user profile
I X O X I X

avatar

Number of posts : 64
Registration date : 2007-06-11

PostSubject: Re: B 0 0 and fo0led   Tue Jun 12, 2007 7:18 am

I only see two people, on of which is R 4 N G 3. B 0 0 Doesn't usually pk in ahrims, and his account is banned anyways. So it couldn't be B 0 0 and Fo0l3d, It had to be R 4 N G 3 and Fo0l3d, because in the chat box fo0l3d is talking. Therefore Adam is innocent. Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
kingdong4



Number of posts : 21
Registration date : 2007-06-11

PostSubject: Re: B 0 0 and fo0led   Tue Jun 12, 2007 8:34 am

Ok i dont get what michael said but I couldn't get a good picture, fo0led was in the ahrims, he barraged me and then moved there and by the time i can get the pic im barraged and about to die, b 0 0 was under r 4 n g3 or something who also attacked me, first they attacked some guy that had a stone ring and then randomly fo0led barrages me and i couldnt hit the portal to get out so i try to take a pic but this is the best i got.

you could see my minimap trying to go to the portal to get out.
Back to top Go down
View user profile
michael



Number of posts : 18
Registration date : 2007-06-07

PostSubject: Re: B 0 0 and fo0led   Sat Jun 16, 2007 5:40 am

lol what im saying is that b00 never defended himself before, but now he has posted so i take it back
Back to top Go down
View user profile
adam

avatar

Number of posts : 38
Registration date : 2007-06-04

PostSubject: Re: B 0 0 and fo0led   Sat Jun 16, 2007 12:03 pm

tbh i dont see another dot under r 4 n g 3 get sum proof
Back to top Go down
View user profile
hhs is hawt



Number of posts : 104
Age : 26
Localisation : iheartbrett
Registration date : 2007-06-01

PostSubject: Re: B 0 0 and fo0led   Mon Jun 18, 2007 1:06 am

yeah you can usually tell when 2 dots are on each other..but the 2 dots look the same
Back to top Go down
View user profile http://meatspin.com
I X O X I X

avatar

Number of posts : 64
Registration date : 2007-06-11

PostSubject: Re: B 0 0 and fo0led   Mon Jun 18, 2007 4:32 am

Yeah, and I only see one person attacking. Fo0l3d is turned the other way and I doubt adam is there.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: B 0 0 and fo0led   

Back to top Go down
 
B 0 0 and fo0led
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
WarZone :: Support :: Player Reports-
Jump to: